Obchodní podmínky
1. Úvod
2. Vymezení pojmů
3. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
4. Doručování zboží
5. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy
6. Odpovědnost prodávajícího z vadného plnění a záruka za jakost
7. Vyřízení reklamace
8. Závěrečná ujednání a GPDR
1. Úvod
- V souladu s ustanovením § 1751 odst.1 zák. č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník) v platném znění, vydává e-shop destore.cz tyto obchodní podmínky, jež jsou nedílnou součástí kupní smlouvy:
Kontaktní údaje a název:
Prodejce:
DESTORE s.r.o.
Chelčického 686
533 51 Pardubice
IČ: 03504042, Neplátce DPH
Právnická osoba pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.destore.cz.
Telefon: +420 728 070 033
Email: destorecz@gmail.com
Provozovna:
Destore.cz
č.p. 147
51236 Horní Branná
Bankovní spojení pro platby v CZK v ČR:
Název banky: Fio banka
Název účtu: DESTORE s.r.o.
Číslo účtu: 2800682221/2010
IBAN: CZ8820100000002800682221
BIC kód/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Bankovní spojení pro platby v EUR :
Název banky: Fio banka
Název účtu: DESTORE s.r.o.
Číslo účtu: 2001812632/2010
IBAN: CZ7720100000002001812632
BIC kód/SWIFT: FIOBCZPPXXX
2. Vymezení pojmů
- Kupujícím je fyzická nebo právnická osoba, která uzavírá s prodávajícím kupní smlouvu prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího umístěného na internetové adrese www.destore.cz (dále jen eshop). Prodávajícím je podnikatel, který na rozdíl od kupujícího při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
Kupující uzavřením kupní smlouvy potvrzuje, že se seznámil s úplným zněním těchto smluvních podmínek, že rozumí veškerým jejím ustanovením a že s nimi v plné míře souhlasí. Prodávající je oprávněn kdykoliv změnit znění těchto obchodních podmínek. Kupující je vázán zněním smluvních podmínek aktuálním v okamžiku uzavření kupní smlouvy. Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s vyjímkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží. Fotografie uvedené na stránkách eshopu odpovídají prodávanému zboží.
3. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
- 3.1 Zboží prodávajícího lze při použití elektronických prostředků objednat pouze na formuláři elektronické objednávky, který je k dispozici v českém jazyce na webových stránkách prodávajícího www.destore.cz Podmínkou pro splnění elektronické objednávky je vyplnění požadovaných údajů kupujícím v objednávkovém formuláři. Nebudou-li požadované údaje řádně vyplněny, nebude k takové neúplné objednávce přihlíženo. Požadovanými údaji v objednávkovém formuláři se rozumí zejména:
- jméno, příjmení kupujícího, kontaktní údaje kupujícího (e-mail, telefonní číslo, adresa místa dodání)
- specifikace objednaného zboží a jeho počtu (v kusech)
- cena zboží (dle ceníku prodávajícího platného v den odeslání řádně vyplněné objednávky kupujícího na objednávkovém formuláři)
Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění veškerých náležitostí objednávkového formuláře, včetně souhlasu se zněním těchto obchodních podmínek. Kupující je srozuměn s tím, že prodávající není povinen uzavřít s kupujícím kupní smlouvu na veškeré zboží uvedené v eshopu prodávajícího, tj. že vystavení zboží v eshopu prodávajícího není nabídkou k uzavření smlouvy ve smyslu § 1732 obč. zák.
V případě, že prodávající není schopen vybavit objednávku zákazníka, a to zcela nebo i jen z části, pak se prodávající zavazuje kontaktovat zákazníka a domluvit se s ním na dalším postupu. V případě, že zákazníka nelze kontaktovat nebo nedojde k dohodě o dalším postupu, vyhrazuje si prodávající právo objednávku zrušit - nepotvrdí závazné přijetí objednávky a kupní smlouva tak nevznikne, o čemž bude zákazníka informovat prostřednictvím e-mailu, který mu zašle na adresu, z níž byla elektronická objednávka odeslána (ev. na adresu uvedenou v elektronické objednávce). V případě, že lze splnit jen část objednávky kupujícího, prodávající na takovou skutečnost upozorní e-mailem kupujícího, apokud kupující e-mailem zpětně potvrdí prodávajícímu, že akceptuje splnění jen části své objednávky, pak vznikne kupní smlouva jen ohledně takto odspouhlasené části. - 3.2 Kupní smlouva, na jejímž základě bude realizován prodej zboží prodávajícího kupujícímu, vzniká doručením závazného potvrzení objednávky prodávajícím kupujícímu na jeho e-mailovou adresu, kterou označil v objednávkovém formuláři. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, tzn. závazné potvrzení objednávky prodávajícím bude učiněno v českém jazyce. V den kdy bude zásilka se zbožím určeným pro kupujícího předána prodávajícím přepravci za účelem jeho doručení kupujícímu, obdrží kupující informační e-mail na e-mailovou adresu, kterou označil v objednávkovém formuláři.
Uzavřením kupní smlouvy vzniká prodávajícímu povinnost odevzdat kupujícímu objednané zboží a kupujícímu povinnost za toto zboží prodávajícímu zaplatit sjednanou cenu. Kupující je povinen převzít zboží objednané a dodané v souladu s kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami. V případě, že je nezbytné z důvodu na straně kupujícího, dodávat zboží jinak, než bylo ve smlouvě smluveno, je prodávající oprávněn požadovat po kupujícím veškeré náklady s tímto doručením spojené. - 3.3 Při zvolení platby na dobírku si prodávájící vyhrazuje právo na zaplacení poloviny kupní ceny předem převodem na účet ve vyjímečných případech. Druhá polovina kupní ceny se uhradí na dobírku. Jedná se jen o vyjímečné případy dražšího zboží. Prodávající je povinen co nejdříve informovat kupujícího emailem.
4. Doručování zboží
- Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 15 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno skladem, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem.Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající obratem a v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění.
- Zboží dle uzavřené kupní smlouvy je kupujícímu zasíláno na dobírku nebo bez dobírky, a to obchodním balíkem prostřednictvím České pošty nebo přepravcem GLS. Zboží je ve všech případech pečlivě zabaleno, aby nedošlo k jeho porušení. Doporučujeme kupujícímu, aby při převzetí řádně zkontroloval obsah zásilky a ujistil se, že nedošlo k porušení jejího obsahu.
Poštovné a balné je pro ČR zdarma.
5. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy
- Kupující je oprávněn objednávku před dodáním zboží kdykoliv bezplatně zrušit. Kupující může odstoupit od smlouvy do 30 dnů od převzetí zboží, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčnosti zboží.
Odstoupení od smlouvy musí být prodávajícímu doručeno ve 30 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je nejlépe nás informovat emailem destorecz@gmail.com o tom, že chcete zboží vrátit. Vytisknout a podepsat formulář Odstoupení od smlouvy níže, tento formulář přiložíte k vrácenému zboží.. - Formulář pro odstoupení od smlouvy je zde ke stažení: Odstoupení od kupní smlouvy.rtf
- zboží odešlete na adresu:
- Destore.cz
č.p. 147
51236 Horní Branná
Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním nepoškozeném obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nese kupující. Zákazník může zboží ozkoušet a vrátit.
6. Odpovědnost prodávajícího z vadného plnění a záruka za jakost
- Rozpor s kupní smlouvou:
Pokud se na převzatém zboží projeví nedostatky (např. má vady, není kompletní, neodpovídá jeho množství, hmotnost, jakost, vlastnosti, popsaný účel užití či jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o rozpor s kupní smlouvou. Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží požadavek na:
-uvedení zboží do souladu s kupní smlouvou, a to výměnou za nové zboží, nebo opravou, a není-li takový postup možný, může žádat o přiměřenou slevu z ceny, nebo na základě odstoupení od smlouvy na vrácení kupní ceny v plné výši.
Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že rozpor existoval již při převzetí zboží, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo sám způsobil. Při odstranění rozporu s kupní smlouvou se postupuje jako při vyřízení reklamace vad zboží, které se vyskytuje v záruční době.
Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době. V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle povahy vady požadovat:
-u vady odstranitelné - bezplatnou opravu (odstranění vady), právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti lze požadovat jen , není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady), nebo má zboží počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
-u vady neodstranitelné - lze požadovat výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy. Nebráni-li neodstranitelná vada řádnému uživání zboží, může kupující požadovat i slevu z kupní ceny.
Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržením návodu k použití.
7. Vyřízení reklamace
- Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učíni-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na vyřízení reklamace.
- Záruční doba Pro kupujícího je záruční lhůta 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku v záruční době začne záruka běžet znovu od převzetí nové věci.
- Uplatnění reklamace Za všech okolností se snažíme vyjít spotřebiteli vstříc. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční lhůty vadu, má právo na reklamaci. Zašlete reklamované zboží (pokud možno včetně kopie dodacího listu, případně i průvodního dopisu) se stručným popisem vady na naši adresu.
Destore.cz
č.p. 147
51236 Horní Branná
Prodávající je povinnen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy (záruční servisy). O přijetí reklamovaného zboží bude spotřebitel informován e-mailem.
- Rozsah záruky Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.
Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky a návod na obsluhu zboží (je-li přiložen) a následně se těmito informacemi důsledně řídit. Na vady způsobené nesprávným použitím výrobku, v rozporu s návodem k použití se záruka nevztahuje. - Řešení reklamace uplatněné spotřebitelem Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující spotřebitel právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu této součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující spotřebitel právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, pokud se stejná vada projeví potřetí. Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.
- Vyřízení reklamace Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30-ti dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má spotřebitel právo na výměnu věci za stejnou novou bezvadnou věc, nebo může od smlouvy odstoupit. Výběr mezi výměnou věci a odstoupením od smlouvy náleží spotřebiteli.
8. Závěrečná ujednání
- Ochrana osobních údajů
Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů. Osobní údaje budou zpracovány po dobu neurčitou. Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávájící eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit případně vyslovit nesohlas s jejich zpracováním. Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží.
Veškeré vztahy těmito smluvními podmínkami neupravené se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku jakož i dalšími souvisejícími právními předpisy.
Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 26.5.2024
- Ochrana osobních údajů
Detailní podmínky o ochraně osobních údajů
Podmínky ochrany osobních údajů
I.
Základní ustanovení
-
Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je DESTORE s.r.o. IČ CZ03504042 se sídlem Chelčického 686, 533 51 Pardubice zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové oddíl C, vložka 34139 (dále jen: „správce“).
-
Kontaktní údaje správce jsou:
adresa: Horní Branná 147 , PSČ 51236
e-mail: destorecz@gmail.com
telefon: 728 070 033
-
Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
-
Jediný správce osobních údajů je majitel firmy DESTORE s.r.o.
II.
Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů
-
Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky:
jméno a příjmení
e-mailová adresa
poštovní adresa
telefon
-
Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.
III.
Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů
-
Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
-
plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
-
splnění právní povinnosti správce podle čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR,
-
oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
-
Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
-
Účelem zpracování osobních údajů je
-
vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
-
plnění právních povinností vůči státu,
-
zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
-
Ze strany správce dochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.
IV.
Doba uchovávání údajů
-
Správce uchovává osobní údaje
-
po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
-
po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 15 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
-
Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.
V.
Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)
-
Příjemci osobních údajů jsou osoby
-
podílející se na dodání zboží/služeb/realizaci plateb na základě smlouvy,
-
zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
-
zajišťující marketingové služby.
-
Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.
VI.
Zpracovatelé osobních údajů
-
Zpracování osobních údajů je prováděno správcem, osobní údaje však pro něj mohou zpracovávat i tito zpracovatelé:
-
poskytovatel služby Mailchimp,
-
případně další poskytovatel zpracovatelských softwarům služeb a aplikací, které však v současné době správce nevyužívá.
VI.
Vaše práva
-
Za podmínek stanovených v GDPR máte
-
právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
-
právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR,
-
právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR,
-
právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR,
-
právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR a
-
právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo e-mail správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
-
Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaše právo na ochranu osobních údajů, případně se obrátit na soud.
VII.
Podmínky zabezpečení osobních údajů
-
Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
-
Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména antivirovým programem, šifrovanou komunikací na webu.
-
Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
VIII.
Závěrečná ustanovení
-
Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
-
S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
-
Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 26.5.2024.